Dneska to nebude žádné hlubokomyslné jazykové zamyšlení, spíš krátká glosa. Až překvapivě často si všímám, kolik chyb se objevuje v bannerových (a samozřejmě nejen bannerových) reklamách i poměrně renomovaných firem. Reklama Air Bank je jednou z nich. 

Inkriminovaná reklama vypadá takhle:

air_bank_reklama.PNG

I spoustu netrénovaných párů očí asi bouchne do očí ta chybějící čárka. V tomhle případě se rozhodně nejedná o výběr mezi dvěma libovolně zaměnitelnými eventualitami. Naopak, reklama se snaží zdůraznit, že jedno rozhodnutí je „dobré“ a jedno „špatné“.

Drobnost, stane se.

Je z toho ale vidět, že i u reklamních kampaní, které obsahují naprosté minimum textu (týká se to i PPC reklamy, kde je množství chyb nejrůznějšího druhu až neuvěřitelné), není od věci nechat si text někým zkontrolovat.

Na podobné téma: Zapomenuté čárky před „nebo“

Reklama Air Bank – ta čárka jí vysloveně chybí
Štítky:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookies. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít