Rád bych vám slíbil, že vám tento příspěvek přinese nějakou přidanou hodnotu. Žel, není tomu tak. Je to prachobyčejný přehled těch relativně „povedenějších“ článků z mé produkce, ke kterým se možná ještě někdy budu (nedejbože) vracet.

Tento narcismem značně zavánějící krok slouží k neutralizaci jednoho drobného nedostatku Zápisníku šíleného korektora. Je to jeho tematické dělení na pouhé tři kategorie. Následující index nezohledňuje články balastoidní či s omezenou platností a člení příspěvky do vícero skupin.

Odkazy na články o copywritingu a marketingu

Pravopis, gramatika, stylistika

Slovníky

Tvorba názvů

Typografie, interpunkce

Šílený korektor v roce 2007

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookies. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít