Skok na: navigace, obsah




Nacházíte se zde: Úvod » Služby » Copywriting



Copywriting

Slova, která vedou k cíli

Co je to dobrý reklamní text?

Vzpomínáte si na dobu, kdy jste ve škole psali slohové práce? Abyste paní učitelce (nebo panu učiteli) udělali radost, musel váš text být přinejmenším gramaticky správný, čtivý a slohově pestrý.

To všechno jsou charakteristiky dobrého textu. Dobrý reklamní text však musí splňovat ještě jednu důležitou podmínku: Musí být komerčně účinný. Co to znamená?

3 cíle reklamních textů

Komerčně účinný text výrazně přispívá k naplnění alespoň jednoho z následujících cílů:

  1. podpořit přímý prodej vašeho výrobku nebo služby
  2. vzbudit zájem o váš produkt či o vaši společnost
  3. zvýšit povědomí o vaší společnosti či produktu, přispět k budování značky

Napíšeme vám texty, které opravdu fungují

Pokud není psaní vaše hobby, nevadí. Rádi vám pomůžeme. Na základě vašich podkladů vytvoříme texty, které vám pomohou dosáhnout stanovených cílů. Konkrétně se může jednat o následující typy textů:

Ručíme za vaši spokojenost

Ve všech textech plně zohledníme všechna vaše přání a připomínky. Pokud byste však i poté shledali, že se vám naše texty z nějakého důvodu nelíbí, a že je tedy nepoužijete, vrátíme vám peníze do poslední koruny.

Související stránky


Novinky


Objednávka korektury

Objednávka vám zabere jen pár minut.


Kontakt

Alena Žitníková
Jiskrova 517/4
147 00 Praha 4

azitnikova@proofreading.cz


© 2006–2013 Petr Behún. Všechna práva vyhrazena. Web běží na systému WordPress.
Mapa webu, O webu, Kontakt