Vzhledem k tomu, že jsme svoje poslední příspěvky ladili buď kriticky (viz chybějící čárka v reklamě Airbank či příliš nápomocné vyhledávání Googlu), nebo sebepropagačně (viz e-kniha a nový díl Šíleného korektora), rozhodl jsem se napsat pro změnu něco pozitivního, konkrétně o své zkušenosti s e-shopem Čočky-kontaktní.cz

Už několik let jsem „hrdým“ nositelem kontaktních čoček. Jako asi každý začínající uživatel jsem si první krabičky způsobně kupoval v optice. Později ve mně ale zvítězilo skrblictví a lenost a začal jsem si čočky objednávat přes internet (všem optometristům, kterým se teď otvírá kudla v kapse, se tímto omlouvám.)

Vlastně hned od začátku jsem začal využívat služeb e-shopu Čočky-kontaktní.cz. Vyhovovaly mi ceny i rozsah skladových zásob a obchod na mě celkově působil seriózním dojmem – ne jako projektík, který někdo provozuje po večerech z obýváku.

Za tu dobu, kdy jsem jejich štamgastem, jsem si objednal čočky, roztoky, kapky a další propriety v celkové hodnotě … no, přesně to nevím, ale pětimístná cifra to bude určitě 😉

Zboží vždycky dorazilo včas a kompletní. Zmíněný e-shop má navíc marketingově šikovně vymyšlený systém slev a dárků, takže člověk má subjektivně příjemný pocit, že dobře nakoupil…

První a poslední reklamace – a za mě palec nahoru

Vlastně jediný případ, kdy jsem musel dodatečně něco řešit, se odehrál cca před třemi měsíci. Kromě čoček jsem si objednal ještě pět lahviček s roztokem (z toho čtyři v rámci zvýhodněných dvojbalení).

Když řidič odjel a já jsem balíček rozbalil, našel jsem tam roztoky jenom tři. Volal jsem tedy na zákaznickou linku, ale upřímně řečeno, moc jsem si od toho nesliboval. Obával jsem se buď reakce ve stylu „A jak máme vědět, že máte pravdu? V evidenci máme všechno OK“, případně návrhu „Sepište reklamační protokol atd. atd.“.

Přiznám se, že realita mě – i vzhledem k některým zkušenostem s jinými e-shopy – příjemně překvapila.

Na zákaznickou jsem se dovolal okamžitě a operátorce jsem během několika sekund vysvětlil celou situaci. Následovala omluva a příslib, že zbývající dva roztoky okamžitě pošlou. A bylo to tak – náš rozhovor proběhl ve čtvrtek večer a v pondělí ráno přišel balíček. Žádné „vyšetřování“, žádné obstrukce.

Chápu, že za tímto přístupem může částečně být i pragmatické přesvědčení, že těch pár stovek nestojí za případnou negativní reklamu. Taky možná mohla sehrát roli pozice (snad) bezproblémového klienta.

Ale z pohledu zákazníka šlo o jednoznačně pozitivní zkušenost.

Takže, byť se zpožděním, děkuji.

P. S. Upřímně věřím, že čtenáři Zápisníku jsou natolik na úrovni, aby zmíněný příspěvek nebrali jako návod na okradení provozovatelů zmíněného e-shopu 😉

Update: Slevový kupón na kontaktní čočky

Pokud byste si na Čočky-kontaktní.cz chtěli objednat a byla pro vás zajímavá jednoprocentní sleva (pravda, není to moc, ale lepší než drátem do oka), můžete využít slevový kód: 7fw96b93

Zkušenost s e-shopem Čočky-kontaktní.cz

1 komentář u „Zkušenost s e-shopem Čočky-kontaktní.cz

  • 20. 1. 2013 (12:20)
    Trvalý odkaz

    Podobný přístup zastává i jeden z mých klientů: Obchod-Setrilek.cz. Zákazníci nemusí nic obhajovat, vysvětlovat a reklamace jsou natolik bezproblémové, že dokonce zavedli funkci „Otevřená reklamace“. Ostatní zákazníci mohou vidět, že se nemají čeho obávat.

    Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookies. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít