Máte problémy se svou mateřštinou? Činí vám potíže správně se rozhodnout mezi velkými a malými písmeny? Nedokážete určit rozdíl mezi uvozovkami a palci? To vůbec nevadí! Přes to přese všechno se z vás může stát úspěšný reklamní autor. Nevěříte?
Při čtení článku na jednom z nejnavštěvovanějších zpravodajských serverů mi padl zrak na skutečně vydařenou reklamu. Pokud jste s ní dosud neměli tu čest (jako že už jste zřejmě měli), věřím, že vezmete zavděk alespoň amatérským screenshotem.
Líbí? 🙂
Jen jestli to nepsal osobně někdo z vlády USA. Ještě tam mohlo být pro přilepšení -pernamentní- (-; A takových špeků je kolem dost, možná čím dál víc, protože dnes prostě píše každý…
S touto reklamou už jsem se setkal, ale protože reklamy nečtu, nikdy jsem si toho nevšiml :-)
No co, pořád lepší, než když někdo prodává „lízádka“ :-)
[2] A lidi si je kupují!
Hehe, tak to už jsem an tom líp i já :-)
V reklamě se často používají jazykové chyby pro přilákání pozornosti. Člověk na to kouká, říká si „to jsou ale blbci, nabízí to a to a neumí ani česky…“ a už ví, co firma nabízí. A pokud ho ta nabídka zaujme, tak čte dál chyby nechyby.
Ale to asi nebude tenhle případ, tadyto nevypadá na úmysl.
llook: Přiznám se, že jsem taky zvažoval, jestli to není schválně, ale přijde mi, že tohle není zrovna ten typ úmyslných chyb.
Navíc mám pocit, že páchat chyby za účelem přilákání pozornosti je jednak trošku nevychované a jednak poněkud kontraproduktivní.
Pokud narazím na reklamu, v níž se to hemží chybami, ani mě nenapadne, abych na ni kliknul, natož abych si od takové firmy cokoli objednal. Ale rozhodně netvrdím, že to tak vnímají všichni…
Velbloudí :o)
já při problémech s češtinou používám kontrolu pravopisu v Mozille a s tím jak jsem upgradoval na 2.0 dělám mnohem méně chyb v komentářích na cizích blozích a při psaní příspěvků (ale doma mám nějakou straší verzi takže to není úplně ideální :(
Ůmyslná jayzková chzba musí být tak blbá, aby budila dojem ftipné aktualizace, a né dojem negramotnosti autora. Jedině tak může správně upoutat pozornost, aniž by působila kontraproduktivně.
Proč rovnou nepsat pomocí Caps Lock? Pak nějaké problémy s velkými a malými písmeny nebudou.
Zrovna nedávno jsem se v nějakém charitativním inzerátu typu „naše Janička má tu a tu chorobu, přispějte, účet u této organizace“ dočetla „kdyby jste nám přispěli“ – no uznejte, inzerát významné charitativní organizace na stránkách hlavního zpravodajství…
Je mi líto, ale na Janičku nepřispěju ani korunou, protože když se mohou zmýlit v textu, jak mohu vědět, že se nezmýlili v čísle účtu? A co když si pak za moje peníze někdo koupí dalšího frťana luxusního alkoholu, zatímco chudák Janička bude dál na Sunaru?